دانشگاه های استرالیا

معرفی دانشگاه Griffith استرالیا

دانشگاه Griffith توسط دو دانشگاه قدیمی و پرطرفدار استرالیایی به نام‌های دانشگاه کوینزلند و دانشگاه نیوساوت ولز تأسیس شد. این دانشگاه در سال ۱۹۷۱ با هدف بهبود کیفیت آموزش و تحقیقات در مقطع دانشگاهی در استرالیا شکل گرفت. از آن زمان به بعد، دانشگاه Griffith به‌طور فزاینده‌ای در رشد و توسعه خود پیشرفت کرده است و در حال حاضر یکی از بزرگترین دانشگاه‌های استرالیا و جهان به‌شمار می‌رود.

دانشگاه Griffith دارای دو محل اصلی در استرالیا به نام‌های گلد کوست و بریسبین می‌باشد. این دانشگاه با بیش از ۵۰۰۰ کارمند و ۴۵ هزار دانشجوی تحصیلات تکمیلی و فوق‌لیسانس، از بزرگترین دانشگاه‌های استرالیا و جهان است. دانشگاه Griffith دارای بیش از ۲۰۰ رشته تحصیلی و دو دانشکده اصلی به نام‌های دانشکده‌ی علوم، مهندسی و فناوری و دانشکده‌ی سلامت و بهداشت است. البته، دانشگاه Griffith دارای سه دانشکده‌ی دیگر نیز به‌شمار می‌رود که شامل دانشکده‌ی هنر، آموزش و پرورش و فناوری اطلاعات می‌باشد.

ابتدا، لازم به ذکر است که دانشگاه Griffith با دارا بودن دو مرکز آموزشی در شهرهای بریسبین و گلد کوست، بین دانشگاه‌های استرالیا برترین آموزشگاه‌های شهری و ایالتی را در اختیار دارد. هر یک از این مراکز شامل بیش از یک دانشکده و رشته تحصیلی های متنوع هستند که به طور کلی به هر نوع تعلیمی که در آن بخش روی می‌دهد قابل دسترسی هستند.

به علاوه، دانشگاه Griffith دارای بخش‌های مختلفی برای ارتباط با صنعت و جامعه محلی می‌باشد که در تولید دانشگاهی و دانش‌آموختگان دانشگاه کمک بسیاری می‌کنند. در این بخش‌های دانشگاه می‌توان به مراکز تحقیقاتی، کتابخانه‌ها، مراکز آموزشی و نیز مراکز فرهنگی و ورزشی اشاره کرد که همه در توسعه دانشگاهی و آموزشی دانشگاه دخیل هستند. به این ترتیب، دانشگاه Griffith به دانشجویانش تجربه‌های آموزشی بین‌المللی و پویا را با ارائه این تسهیلات فراهم می‌کند.

در دانشگاه Griffith، تمرکز بر روی تحقیقات و نوآوری بسیار قوی است. این دانشگاه دارای یک سیستم تحقیقاتی پویا و پیشرفته است که از طریق همکاری با صنعت، دولت و سایر موسسات تحقیقاتی، به تولید دانش و فناوری جدید می‌پردازد. از طرفی، دانشگاه Griffith بیش از ۱۲ مرکز تحقیقاتی دارد که در زمینه‌های مختلفی از علوم و فناوری تا فرهنگ و هنر فعالیت می‌کنند. این مرکزها با ارائه برنامه‌های تحصیلی و پروژه‌های تحقیقاتی متنوع، به دانشجویان و پژوهشگران فرصتی برای شرکت در فعالیت‌های تحقیقاتی پیشرفته می‌دهند.

به علاوه، دانشگاه Griffith از یک شبکه گسترده از تجاری‌سازی دانش استفاده می‌کند تا ایده‌ها و نتایج تحقیقاتی را به بازار عرضه کرده و از آن‌ها بهره‌وری کند. این فرآیند تجاری‌سازی از طریق خلق فرصت‌های شغلی برای فارغ‌التحصیلان و افزایش درآمد و تاب‌آوری مالی دانشگاه انجام می‌شود. به این ترتیب، ارتباط نزدیک دانشگاه با صنعت و جوامع محلی، به کارآفرینی و نوآوری پایدار در منطقه و کشور کمک می‌کند و به توسعه اقتصادی و اجتماعی جامعه کمک می‌کند.

محیط زیبا و دوستانه دانشگاه Griffith همچنین از جذابیت ویژه‌ای برخوردار است و دانشجویان از تمامی نقاط دنیا به این دانشگاه می‌آیند تا در یک محیط آموزشی بین‌المللی و پویایی تحصیل کنند. به علاوه، Griffith University از برنامه‌های تبادل دانشجویی و محیط‌های یادگیری آنلاین نیز بهره می‌برد تا دانشجویان بتوانند تجربه‌ی آموزشی بین‌المللی و چند فرهنگی را تجربه کنند.

 

در مجموع، دانشگاه Griffith به عنوان یکی از برترین و پیشروترین دانشگاه‌های استرالیا شناخته می‌شود و به دانشجویان خود فرصتی برای یادگیری و توسعه حرفه‌ای در یک محیط دوستانه، آمیزه از فناوری و نوآوری و امکانات بی‌نظیر فراهم می‌کند.

- لینک ورود به صفحه اصلی دانشگاه Griffith -

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *