دانشگاه های استرالیا

معرفی دانشگاه Edith Cowan استرالیا

دانشگاه ECU یا “Edith Cowan university” یک دانشگاه عمومی و شهری در استرالیا است که دارای دو کمپوس با موقعیت مناسب در شهرهای پرت بند و جوانالوپ داولینگ می‌باشد. این دانشگاه به عنوان یکی از دانشگاه‌های بزرگ استرالیا شناخته می‌شود و بیش از 30000 دانشجوی تحصیلات تکمیلی و فوق دیپلمی را در بیش از 400 رشته تحصیلی مختلف پذیرش می‌دهد.

ECU به عنوان یکی از دانشگاه‌های پیشتاز در زمینه فناوری اطلاعات، علوم کامپیوتر و مهندسی شناخته می‌شود. این دانشگاه دارای برنامه‌های تحصیلی برجسته در حوزه‌های مهندسی، کامپیوتر، بهداشت، نوابغ روانشناسی و موارد دیگر می‌باشد. دانشجویان می‌توانند از تسهیلات و امکانات پیشرفته این دانشگاه استفاده کنند و در محیطی هوشمند و پویا تحصیل نمایند.

 

 

این دانشگاه تلاش می‌کند تا دانشجویان خود را برای نقشی پویا و موثر در جوامع جهانی آماده کند. برنامه‌های آموزشی و تحقیقاتی این دانشگاه با همکاری صنعت، کسب و کارهای محلی و جوامع محلی طراحی شده‌اند تا امکان آموزش، توانمندسازی و توسعه مهارت‌های دانشجویان را فراهم آورند.

دانشگاه Edith Cowan حائز اعتبار و شهرت با توجه به دانشکده‌های شگفت‌انگیز، استادان برجسته و فضای آموزشی و تحقیقاتی بی‌نظیری است. این دانشگاه با ارائه برنامه‌های معتبر و تحقیقات پیشگامانه در حوزه‌های مختلف، به عنوان یکی از مقاصدهای اصلی برای دانشجویان داخلی و خارجی محسوب می‌شود.

ECU به عنوان یکی از دانشگاه‌های پیشتاز در استرالیا، به ماموریت خود برای ارتقاء سطح تحصیلات برجسته، تحقیقات عالی و ارتباطات موثر با صنعت و جوامع محلی پایبند است. این دانشگاه به عنوان یک مرکز آموزشی بین‌المللی و محیطی دوستانه برای دانشجویان از سراسر جهان شناخته می‌شود.

- لینک ورود به صفحه اصلی دانشگاه Edith Cowan -

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *