در صورتی که ویزای دانشجویی شما ریجکت شود، می توانید در هر زمانی برای همان یا نوع دیگری از ویزا درخواست دهید.
هیچ محدودیتی در زمان درخواست ویزای دانشجویی جدید وجود ندارد، اما لطفاً به خاطر داشته باشید که اطلاعات و مدارکی که در ویزای بعدی شما ارائه می شود، تعیین کننده درخواست موفق ویزای شما خواهد بود، بنابراین باید به دقت فکر کنید و بر اساس آن برنامه ریزی کنید.

حتی با وجود اینکه شما بلافاصله پی از دریافت ریجکتی مجاز به درخواست مجدد برای ویزای تحصیلی هستید، ما به شما پیشنهاد می کنیم قبل از درخواست مجدد برای ویزا، همه چیز را عاقلانه برنامه ریزی کنید. برای همین بهتر است که حداقل دو ماه پس از ریجکت شدن پرونده اقدام به درخواست مجدد ویزای تحصیلی نمایید.
مطمئن باشید که مدارک کافی برای درخواست ویزای بعدی خود آماده کرده اید. به عنوان مثال، اگر ویزای شما رد شد زیرا انگیزه‌های قوی برای بازگشت به کشور خود نشان نمی‌دهید، در درخواست بعدی ویزای خود، باید مدارک مکمل بیشتری را ارائه دهید تا ثابت کنید که انگیزه‌های قوی برای بازگشت به کشور خود پس از اتمام دوره دارید.
سوابق تحصیلی خود را بررسی مجدد کنید و سعی کنید موارد ضعف پرونده خود را شناسایی و کاور کنید تا بتوانید به اداره مهاجرت استرالیا نشان دهید که یک دانشجوی واقعی هستید که از تمام شرایط و مزایای تحصیل در استرالیا را آگاه هست .
در مجموع، باید مطمئن شوید که تمام اطلاعات و مدارک مورد نیاز برای حمایت از همه ادعاهای خود را در مورد اینکه چرا یک درخواست مجدد حتی با وجود رفیوز شدن برای ویزای تحصیلی به اداره مهاجرت ارسال می ارائه دهید.
خدمات ما برای اقدام جهت دریافت ویزای تحصیلی بعد از رفیوز شده ویزا :
– مطالعه دقیق نامه ردی ویزای قبلی Refusal letter ، شناسایی استخراج و دسته بندی موارد ردی و ضعف پرونده قبلی
– استراتژی برای کاور کردن موارد ضعف و یا خنثی کردن موارد رد شدن پرونده
– اضافه کردن موارد تکمیلی برای بالا بردن شانس ویزا و قانع کردن افیسر پرونده
– تهیه و تدوین استیتنمت ها و لوایح ویزا
– آماده سازی دانشجو برای مصاحبه احتمالی از سوی دانشگاه و یا سفارت
– ارائه استیمنت و تحقیق در مورد اینده شغلی و برنامه ریزی درسی و موقعیت های شغلی در مارکت های کاری مشابه به استرالیا و پیدا کردن این پتانسیل ها در ایران
– دریافت مجدد پذیرش تحصیلی و نامه تایید نهایی و ترانسفرهای مالی مورد نیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *